| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
|
|
![]() ![]() ![]() |
| Carowtjuh |
Posted: Dec 18 2008, 05:26 PM
|
![]() Melanie Porter ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 756 Joined: 15-April 07 Member No.: 9 |
AMSTERDAM - Ex-kindsterretje Jodie ('Stephanie' uit Full House) mag haar dochter van acht maanden niet zien zonder supervisie.
Jodie (26, een ex-Crystal Meth-gebruiker) en haar man Cody Herpin gingen twee maanden terug uit elkaar na een huwelijk van een jaar, maar sindsdien wordt het gesteggel tussen beiden alleen maar erger... De twee verwijten elkaar van alles, maar de rechter gaf Cody gelijk en besliste dat Jody haar dochter Zoie alleen mag zien als er een derde persoon bij is. Cody beweerde tijdens de rechtszaak dat ze een slechte moeder was en zelfs onder invloed met hun dochter in de auto stapte. Haar dokter moest ook getuigen en liet weten dat de inderdaad een terugval heeft gehad maar hulp heeft gevraagd en regelmatig AA-bijeenkomsten bijwoont. Bovendien woont ze nu weer bij haar ouders, die haar in de gaten houden. Jodie laat weten dat ze koste wat kost zal vechten om de gedeelde voogdij te krijgen. Dit meldt US Magazine. stond op de telegraaf vandaag |
| XfullhouseX |
Posted: Nov 1 2009, 02:31 PM
|
![]() Julie Thompson ![]() Group: Members Posts: 8 Joined: 26-October 09 Member No.: 104 |
:'( Ik vind het echt stom dat het zo "fout" is gegaan met die lieve Stephanie :'(
|
| Laura |
Posted: Nov 15 2009, 12:49 PM
|
|
Charli ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3517 Joined: 15-April 07 Member No.: 15 |
Ik zag gisteren bij Shownieuws iets over Full House voorbij komen. Jodie Sweetin was hierin aan het woord. Maar ik heb het dus net gemist (het geluid stond uit en tegen de tijd dat ik het aan had, was het voorbij). Iemand meegekregen wat er aan de hand was?
|
![]() |
![]() ![]() ![]() |
| Lo-Fi Version | Script Execution time: 0.0321 11 queries used GZIP Enabled |