| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
|
|
| Pages: (2) [1] 2 ( Go to first unread post ) | ![]() ![]() ![]() |
| Maylie |
Posted: Apr 23 2007, 05:12 PM
|
![]() Administrator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Top Olsens Posts: 12421 Joined: 11-April 07 Member No.: 1 |
Stel je eens voor dat je voor één dag Ashley of Mary-Kate bent. Wie van de twee zou je willen zijn en wat zou je die dag doen?
-------------------- ![]() Avatar text: "Gimme back my money, you pig!" |
| nancy_olsenS |
Posted: Apr 23 2007, 05:19 PM
|
![]() Jessica Martin ![]() ![]() Group: Members Posts: 200 Joined: 16-April 07 Member No.: 28 |
Ik zou Ashley willen zijn :D En wat ik zou doen, Ik zou alle winkels leeg shoppen :o B) Want ik heb dan heel veel geld
-------------------- |
| Katrin |
Posted: Apr 23 2007, 11:48 PM
|
|
Unregistered |
Ik zou Mary-Kate willen zijn. Ik zou kleren aan doen in de stijl van 2004 (:P) en zou dan samen met Ashley iets leuks gaan doen :P
|
|
|
| Laura |
Posted: Apr 24 2007, 07:47 AM
|
|
Charli ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3517 Joined: 15-April 07 Member No.: 15 |
Ik zou Mary-Kate willen zijn. Eerst ga ik haar kleren bekijken die ze heeft en haar huis. B)
Dan ga ik shoppen met Ashley! :D |
| Melissa |
Posted: Apr 24 2007, 03:15 PM
|
![]() Roxy Ryan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 8138 Joined: 15-April 07 Member No.: 5 |
Ik zou ook Mary-Kate willen zijn, en dan eerst met Ashley naar Starbucks gaan ( :P ), en daarna samen met haar op vakantie gaan naar Cabo :D! (Ja, ik weet het, dat kan niet in 1 dag maar goed:P ).
-------------------- ![]() and so the lion fell in love with the lamb |
| Silviaaa |
Posted: Apr 24 2007, 04:12 PM
|
![]() Jessica Martin ![]() ![]() Group: Members Posts: 187 Joined: 15-April 07 Member No.: 12 |
Ik zou Mary-Kate willen zijn,
En dan s'ochtends naar starbucks en daarna een Photoshoot doen met Ashley. S'middags naar een premiere van een film en s'avonds naar een award show. -------------------- ![]() |
| Marijke |
Posted: Apr 24 2007, 05:07 PM
|
![]() Olsen Twins ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Olsens Group Posts: 11804 Joined: 15-April 07 Member No.: 7 |
Ja dan moet ik kiezen, het liefst allebei
Nja dan maar Mary-Kate, dan zou ik echt gewoon een dag willen weten hoe het is om zo dun te zijn (want ik ben niet een van de dunste, zeker niet). En ik zou lekker op mijn gemak (nja gemak gemak, das misschien ver te zoeken) gaan shoppen, leuke dingen gaan shoppen, want dan heb ik het geld. -------------------- r.i.p James! :( Ik ga je missen jongen... KAYA MIS JOU :(, KAI MIS JOU OOK!! :( NOG 8 WEKEN :D |
| Kipje |
Posted: Apr 24 2007, 07:47 PM
|
![]() Maddy Turtleby ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1551 Joined: 16-April 07 Member No.: 27 |
Ik zou graag Ashley willen zijn, en dan `sochtends ga ik shoppen, `smiddags ga ik dan met Mary-kate weg en `savonds zal ik dan naar een premiere gaan.
-------------------- ![]() |
| Manon* |
Posted: Apr 24 2007, 08:04 PM
|
|
Olsen Twins ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 10879 Joined: 15-April 07 Member No.: 16 |
Ik weet niet echt wie, maar ik denk Ashley, en dan zou ik gewoon met Mary-Kate gaan shoppen, 's middags bij een mega luxe strand/zwembad chillen en 's avonds naar een premiere van het 1 of ander ofzo. :P
|
| chantal |
Posted: Apr 25 2007, 11:51 AM
|
![]() Charli ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4478 Joined: 15-April 07 Member No.: 6 |
Ik zou Ashley willen zijn... MK is ook wel leuk... maar toch liever Ash, dat is meer mijn stijl enzo...
Enne wat zou ik doen... uhm... savonds een feestje geven waarom allemaal celebritys komen B) Natuurlijk geef k dat feestje samen met MK... :P Enne overdag natuurlijk de boodschappen en kleding shoppen :D Ow juaa en ik zou ook nog is even met de leukste mannen van Hollywood gaan sjansen...;) -------------------- ![]() Whhahah vollop oude sig 2005 >>> Old memories <3 |
| Olsen Freak |
Posted: May 8 2007, 11:44 PM
|
![]() Amanda Lemmon ![]() ![]() Group: Members Posts: 351 Joined: 4-May 07 Member No.: 38 |
Ashley...
en een simpel antwoord; heel de dag voor de spiegel staan ^_^ |
| Joni |
Posted: May 9 2007, 12:39 PM
|
|
Charli ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3774 Joined: 20-April 07 Member No.: 34 |
Mary-Kate..
shoppen haha! |
| Maylie |
Posted: May 9 2007, 06:39 PM
|
||
![]() Administrator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Top Olsens Posts: 12421 Joined: 11-April 07 Member No.: 1 |
Olsen Freak, ik verwijder je sig: hij is veel te groot! Hij mag maar 200 pixels hoog zijn! -------------------- ![]() Avatar text: "Gimme back my money, you pig!" |
||
| Jessica |
Posted: May 10 2007, 06:15 PM
|
![]() Lizzie Dalton ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 5094 Joined: 15-April 07 Member No.: 23 |
Ik wil graag MK zijn..! :D
En dan ga ik 's ochtends eerst ergens uitgebreid ontbijten met Ashley, daarna ff goed shoppen! Tussendoor natuurlijk langs Starbucks.. 's Middags lekker ergens lunchen. Daarna ga ik naar een Celebfeestje, met alleen maar toffe hunks.. En dan 's avonds weer lekker eten, ondertussen al 5 kilo aangekomen..:P , en dan lekker een tof strandfeest geven met Ash en lekkere jongens.. :P Mijn fantasie.. *zucht* :P :lol: -------------------- ![]() |
| Dyantha |
Posted: May 10 2007, 09:10 PM
|
![]() Emily Tyler ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 684 Joined: 1-May 07 Member No.: 37 |
Ik wil Ashley zijn. Lekker uitslapen, om 11 uur naar Yoga met Mary-Kate. 12 uur lekker ergens eten en daarna shoppen natuurlijk :rolleyes: Louis Vuitton/Dior/Chanel/Prada enzo noem maar op.. En rond 4 uur ff wat koffie halen bij starbucks :D Daarna avondeten in een superdeluxe restaurant van een beroemde kok :lol: En daarna naar huis, optutten voor DE PARTYNIGHT &daarna ergens in een club helemaal los gaan met Mary-Kate tot de volgende morgen B)
|
Pages: (2) [1] 2 |
![]() ![]() ![]() |
| Lo-Fi Version | Script Execution time: 0.1437 11 queries used GZIP Enabled |