| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
|
|
| Pages: (5) « First ... 3 4 [5] ( Go to first unread post ) | ![]() ![]() ![]() |
| Laura |
Posted: Aug 24 2009, 10:19 AM
|
|
Charli ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3517 Joined: 15-April 07 Member No.: 15 |
Dat is een mooie verzameling. :)
Ik verzamel al een hele tijd niet meer... Maar kan de spullen nog niet weg doen! |
| Renske |
Posted: Sep 3 2009, 12:23 AM
|
![]() Maddy Turtleby ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1617 Joined: 15-April 07 Member No.: 14 |
@ Chantal: Sorry voor de late reactie, ik had je post nog niet gezien :blush:
Ik heb de meeste spullen van marktplaats en een paar van ebay. Meestal staan er vooral posters en film op, maar ieens in de zoveel tijd zit er er ook andere spullen tussen. Je hebt zelf trouwens ook een grote verzameling, die sierraden klinken echt leuk :) |
| Shiroshin |
Posted: Sep 22 2009, 04:47 PM
|
|
Julie Thompson ![]() Group: Members Posts: 7 Joined: 22-September 09 Member No.: 103 |
Woow wat hebben jullie veel!
Films: Double, double, toil and trouble It Takes Two Billboard Dad Switching Goals Passport To Paris Our Lips are Sealed Winning London Holiday in the Sun When in Rome Getting There The Challenge New York Minute Series: So Little Time 1 So Little Time 2 Full House 3 2 Dolls (1 MK & 1 Ashley) 10 Posters (heb ze ooit weggegeven aan een vriendin dus moest weer opnieuw beginnen) |
Pages: (5) « First ... 3 4 [5] |
![]() ![]() ![]() |
| Lo-Fi Version | Script Execution time: 0.0650 11 queries used GZIP Enabled |