| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
|
|
![]() ![]() ![]() |
| Maylie |
Posted on Aug 20 2007, 02:09 PM
|
![]() Administrator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Top Olsens Posts: 12421 Joined: 11-April 07 Member No.: 1 |
Welke genre film kijk je het liefst / welk genre boek lees je het liefst? Je kan er maar één kiezen, dus als je voor film het ene genre heel leuk vindt en bij boeken een ander genre, kies dan wat je het meeste tegenkomt. Dus als je meer film kijkt dan boeken leest, kies je je favoriete filmgenre en als je meer leest, kies je je favoriete boekgenre.
-------------------- ![]() Avatar text: "Gimme back my money, you pig!" |
| Manon* |
Posted on Aug 20 2007, 04:42 PM
|
|
Olsen Twins ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 10879 Joined: 15-April 07 Member No.: 16 |
Ik kijk het liefst drama denk ik. :) Al kunnen (romantische) komedies ook leuk zijn,
en horrors op zijn tijd ook wel :P (maar echte horror kijk ik liever niet alleen xD) Kwa boeken ook drama. |
| Laura |
Posted on Aug 20 2007, 05:42 PM
|
|
Charli ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3517 Joined: 15-April 07 Member No.: 15 |
Ik heb gekozen voor iets anders. :blush:
Want ik kon niet kiezen. :P Ik kijk graag horror, drame, science fiction, actie, etc etc :P Alles. :) Alleen getekende dingen vind ik niet zo leuk (tenzij het south park of the simpsons is oid) |
| Kitty |
Posted on Aug 20 2007, 05:58 PM
|
|
Unregistered |
Boeken lees ik bijna nooit, dus dat valt al af...
Qua films vind ik zoveel leuk. Het enige waar ik echt niet naar kijk zijn actiefilms en sciene-fiction. Simpelweg omdat mij dat totaal niet ligt. |
|
|
| Mimi |
Posted on Jan 6 2008, 07:10 PM
|
![]() Charli ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3556 Joined: 15-April 07 Member No.: 10 |
Ik houd een beetje van alles door elkaar, niet van 1 speciaal genre. In boeken vind ik horror meer okay dan in films maarja :P
-------------------- |
| Melissa |
Posted on Jan 6 2008, 08:13 PM
|
![]() Roxy Ryan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 8138 Joined: 15-April 07 Member No.: 5 |
Ik heb gekozen voor iets romantisch :P. Kwa films vind ik gewoon bijna alles wel leuk, vooral (actie)komedie of drama, maar boeken meestal wel romantisch :P.
-------------------- ![]() and so the lion fell in love with the lamb |
| Yvonne. |
Posted on Jan 8 2008, 02:31 PM
|
![]() Jessica Martin ![]() ![]() Group: Members Posts: 226 Joined: 10-July 07 Member No.: 56 |
Boeken lees ik niet echt.
Maar qua films ben ik echt een komedie liefhebber, maar hou ook wel van drama. -------------------- you may say I'm a dreamer but I'm not the only one I hope someday you'll join us and the world will live as one ![]() |
| Maylie |
Posted on Jun 8 2008, 02:29 PM
|
![]() Administrator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Top Olsens Posts: 12421 Joined: 11-April 07 Member No.: 1 |
Ik heb nu gekozen voor animatie. Ik kijk de laatste tijd veel Ducktales en lees Donald Ducks. Lekker ontspannend! ;)
-------------------- ![]() Avatar text: "Gimme back my money, you pig!" |
| Roxy |
Posted on Jul 13 2008, 03:14 PM
|
![]() Jessica Martin ![]() ![]() Group: Members Posts: 193 Joined: 14-August 07 Member No.: 61 |
Ducktales :D
vond ik altijd leuk (vooral het liedje :P) |
| Janneke |
Posted on Jul 13 2008, 03:48 PM
|
![]() Charli ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3642 Joined: 15-April 07 Member No.: 4 |
Ik heb gekozen voor komedie, I love to laugh :) Dat is bij boeken en films zo, Kiekeboe (Belgische strip) vind ik echt een enorm leuke serie en die zijn grappig, vind ik :P
|
![]() |
![]() ![]() ![]() |
| Lo-Fi Version | Script Execution time: 0.2259 13 queries used GZIP Enabled |